Menü Bezárás

Ügyintézés a Kutasi Közös Önkormányzati Hivatalban Kutas községben és Tarany, Szabás és Kisbajom Kirendeltségeknél 2021. március 8.-tól

Tájékoztatjuk a lakosságot, hogy Magyarország Kormányának a védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) Korm. rendelete alapján hivatalunkban és kirendeltségeinknél

2021. március 8. napjától további intézkedésig az ügyfélfogadás SZÜNETEL!

Kérjük, hogy beadványaikat elsősorban elektronikus úton a hivatalunk Hivatali kapujára – Hivatal rövid neve: SJKIK KRID azonosítója: 708026340 – a küldött elsősorban az önkormányzati hivatali portálon megtalálható nyomtatványok felhasználásával, vagy e-papíron illetve a postmaster@kutasph.t-online.hu e-mail címre történő e-mailen küldjék be. Az elektronikusan beküldhető nyomtatványokat az alábbi linken lehet elérni: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap

A hivatalunk nyomtatványainak kiválasztásával és az ügyindítással kapcsolatos információk itt érhetők el: http://kutas.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=338&Itemid=148

A fenti tájékoztatás szerinti elektronikus felületen el nem érhető nyomtatványok esetében, illetve az ügyfél oldali technikai problémák esetén a beadványok írott formában történő benyújtásához a Kutasi Közös Önkormányzati Hivatal és a Kirendeltségek előterében  biztosítunk papír alapú nyomtatványokat a lakosság, illetve ügyfeleink részére. 

Kérjük, amennyiben ezen nyomtatványok kitöltését követően azok benyújtása  technikai okokból e-mailen nem lehetséges, úgy azokat a Kutasi Közös Önkormányzati Hivatal és a Kirendeltségek előterében kihelyezett gyűjtőládába helyezzék el, valamint postai úton juttassák el a Kutasi Közös önkormányzati Hivatal 7541. Kutas, Petőfi utca70. címre.

Ügyfeleink március 8-tól személyesen kizárólag rendkívüli és kivételesen indokolt esetben kereshetik fel hivatalunkat – pl. haláleset bejelentése esetén az Anyakönyvvezetőket -, a Kormányrendeletben elrendelt home office munkavégzés  következtében a kizárólag ügyeleti rend szerinti munkavégzés miatt, a személyes megjelenést a kivételes ügyintézésre telefonon előre egyeztetni kell.

Kérjük ügyfeleinket, hogy személyes megjelenés előtt telefonon keresztül keressék hivatalunkat, tekintettel arra, hogy március 8.-tól hivatalunk ügyeletet tart, és nem minden nap áll rendelkezésre az adott ügyben illetékes ügyintéző, aki az üggyel kapcsolatban részletes felvilágosítást tudna adni.

A hivatalunk az alábbi telefonszámon érhető el: 82/385-431

Taranyi kirendeltségünk: 82/352-833

Szabási Kirendeltségünk: 82/385-484

Kisbajomi kirendeltségünk: 82/385-473

Felhívjuk figyelmüket, hogy az esetleges személyes megjelenés alkalmával a Hivatal előterében is kizárólag a szájat és az orrot eltakaró eszköz, orvosi maszk viselése, 1,5 méter védőtávolság megtartása, valamint a bejáratoknál kihelyezett kézfertőtlenítő használata kötelező !

Figyelem! A maszkot az épületben való tartózkodásuk teljes időtartama alatt viselniük kell!

Megértésüket és együttműködésüket köszönjük!

 Pintér Csilla Judit s.k.

                                                                                                                  jegyző

KÖZÉRDEKŰ INFORMÁCIÓK